Intrinsicly evisculate emerging cutting edge scenarios redefine future-proof e-markets demand line
Mone - Fri: | 09:00 - 06:00 |
---|---|
Saturday: | 09:00 - 12:00 |
Sunnday | 09:00 - 04:00 |
Monday | 09:00 - 05:00 |
Uygulamalarınızın kesintisiz çalışmasını sağlarken, değişen iş ihtiyaçlarınıza göre uyumlu hale getiriyoruz. Bakım ve idame süreçleri, kısa vadeli yazılımlar için bile uzun yıllar boyunca devam edebilir. INOSAS olarak, yazılım projelerinizde zamanla ortaya çıkan hataların tespiti ve düzeltilmesi, altyapı güncellemeleri ve fonksiyonel iyileştirmeler ile iş süreçlerinizin sorunsuz şekilde devam etmesini sağlıyoruz.
Disiplinli bir yaklaşım ile, yazılımlarınızın bakımını üstleniyor ve iş süreçlerinizi aksatmadan teknolojik gelişmelere adapte olmanızı sağlıyoruz.
Bakım ve İdame Kapsamı
Bakım ve idame hizmetlerimizi, dört ana başlık altında sunuyoruz: Uyarlama, Mükemmelleştirme, Düzeltici ve Önleyici süreçler. Bu kapsamlı yaklaşım, yazılım ortamındaki değişikliklerin yönetilmesi, fonksiyonel iyileştirmeler yapılması, hataların tespit edilip giderilmesi ve sisteminizin güvenilirliğini ve sürdürülebilirliğini artıracak geleceğe dönük çalışmaların gerçekleştirilmesini içerir.
Hedefimiz, yazılımlarınızın sürekli güncel kalmasını sağlarken iş süreçlerinizi kesintisiz bir şekilde devam ettirebilmenizdir.
Servis Seviyesi Anlaşmaları (SLA)
Yazılım ve kurum ihtiyaçlarınıza özel çeşitli formatlarda bakım ve idame hizmetleri sunuyoruz. Görev-kritik yazılımlarınız için hazırlayacağımız sözleşmelerde, servis seviyelerini net bir şekilde tanımlıyoruz. Bu çerçevede, ilk müdahale süreleri ve çözüm süreçlerine dair zaman ve müdahale türlerini belirliyoruz.
Ayrıca, bakım ve idame süreçlerini takip edebileceğiniz bir altyapı sağlıyor; sürecin her anını izleyebilmenize ve servis seviyelerinizi kontrol altında tutmanıza olanak tanıyoruz. Böylece, iş süreçlerinizin kesintisiz bir şekilde devam etmesini güvence altına alıyoruz.
Destek paketlerimiz, Standart ve Genişletilmiş olmak üzere iki seçenekten oluşmaktadır. INOSAS tarafından sunulan tüm ürünler ve hizmetler, aksi belirtilmedikçe Standart destek paketi kapsamındadır.
Standart Paket: Destek masası veya e-posta yoluyla yapılan hata bildirimlerine (Düzeltici) 24 saat içinde, 5×8 periyotta (haftanın 5 günü, günde 8 saat) uzaktan müdahale sağlanır.
Genişletilmiş Paket: Destek masası, e-posta veya telefon yoluyla bildirim yapılabilir. Anlaşma türüne göre uzaktan ya da yerinde destek verilir. Servis seviyeleri (5×8, 7×24 vb.) ve periyotlar sizinle birlikte belirlenir. Kapsam ise uyarlama, mükemmelleştirme, düzeltici ve önleyici işlemleri içerebilir.
Kalite Standartlarımız
Müşteri memnuniyetini sağlarken, bilgi güvenliği ve gizliliği korumak en büyük önceliğimizdir. Bakım ve idame süreçlerinizin tamamını platformlarımız üzerinden yönetiyor, bu süreçte görev alan personelin gerçekleştirdiği tüm işlemleri kayıt altına alıyoruz. İhtiyacınız olduğunda 7/24 Destek Masamızdan bu bilgilere erişebilir ve servis seviyelerinizi anlık olarak takip edebilirsiniz.
Ayrıca, sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ve satış sonrası hizmet kalitesi standartlarına uygun şekilde süreçlerimizi sürekli iyileştiriyoruz.