Intrinsicly evisculate emerging cutting edge scenarios redefine future-proof e-markets demand line
Mone - Fri: | 09:00 - 06:00 |
---|---|
Saturday: | 09:00 - 12:00 |
Sunnday | 09:00 - 04:00 |
Monday | 09:00 - 05:00 |
Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi
ITIL tabanlı Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi, kurumların BT süreçlerini belirli bir disiplin içerisinde yönetmelerine, izlemelerine ve ölçmelerine olanak tanır. Kullanıcı odaklı, tüm iş birimleri ile entegre çalışan bu sistem, kurumsal iş süreçlerine uygun ve esnek bir platform sunar.
Yüksek hizmet kalitesi ve güvenilir destek hedefleyen kuruluşlar için INOSAS BT Servis Masası, ITIL süreçlerine uyumlu bir şekilde BT süreçlerini kolayca yönetebilmenizi sağlar.
INOSAS olarak, başarılı bir destek veya yardım masası yönetiminde yalnızca güçlü bir yazılıma sahip olmanın yeterli olmadığının farkındayız. Bu nedenle, ITIL tabanlı BT Servis Masası platformumuzun yanı sıra, ITIL eğitimleri ve BT süreçlerinin doğru şekilde tanımlanması konularında da kurumunuza proje sürecinde kapsamlı destek sunuyoruz.